سایر شرکت ها / سلامت و بهداشت
يکشنبه   ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۰۸
تعداد بازدید: ۸۱۸۳

حضور فعال و پویا شرکت تهران الکتریک در بیست و دومین نمایشگاه تجهیرات پزشکی ایران هلث

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث در تهران و با حضور فعال شرکت تهران الکتریک برگزار شد.

بابک اسماعیلی مدیرعامل شرکت تهران الکتریک در این خصوص گفت: شرکت به طور مستمر در نمایشگاه های تجهیزات پزشکی ایران هلث حضور فعال داشته و امسال هم مطابق با سال های گذشته قوی تر و به روزتر حضور پیدا کرده ایم و توانستیم در این نمایشگاه، قراردادهای خوبی را امضاء کنیم، من جمله قراردادهایی بود که امروز با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عملیاتی شد.

وی افزود: سعی ما بر این است تا بتوانیم از توانمندی های شرکت های بخش خصوصی که اعلام آمادگی کردند، چه در بخش بازرگانی و چه در بخش تولید حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت تهران الکتریک ادامه داد: یک ویژگی مثبت که نمایشگاه امسال داشت، حضور شرکت های خارجی در کنار دانشگاه علوم پزشکی و شرکت های تجهیزات پزشکی بخش خصوص بوده است که توانستیم با نمایندگان کشورهای مختلف شرکت کننده در نمایشگاه جلسات و مذاکراتی را داشته باشیم که خوشبختانه آن ها برای مشارکت و سرمایه گذاری اعلام آمادگی کردند.

بابک اسماعیلی اظهار داشت: از آن جایی که برنامه اصلی ما برای سال جاری ورود به عرصه تولید است، در حوزه تجهیزات پزشکی مذاکراتی هم با چند شرکت دانش بنیان داشتیم و تفاهم های خوبی انجام شد و تصمیم بر آن شد که از برخی تولیدات مراکز دانشگاهی که تجاری سازی شده است، در منطقه اشتهارد به طور عملیاتی استفاده شود.

وی تأکید کرد: بنا به دستور مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر مبنی بر مشارکت علمی و عملی با فعالان این عرصه، هفته گذشته مذاکراتی را با جهاد دانشگاهی برای تولید نخ بخیه قابل جذب که هم نیاز کشور است و هم یک صنعت هایتک که کاملاً وابسته به واردات می باشد، انجام دادیم و در این تفاهم و با توجه به ظرفیت های جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه های این مرکز که تجربیاتی داشتند، به دنبال تجاری سازی و عملیاتی کردن موضوعات مورد توافق و مورد نیاز شرکت تهران الکتریک هستیم.

مدیرعامل شرکت تهران الکتریک در پایان گفت: در این نمایشگاه توانستیم دو نمایندگی برای ایران و سوریه از دو شرکت اروپایی از کشورهای پرتغال و اسپانیا را دریافت کنیم که یکی از آن ها نمایندگی در حوزه ویلچر بوده که البته تأکید ما به انتقال دانش و نه تولید بوده و دیگری واردات آمبولانس که با توجه به تفاهم نامه اخیر میان شرکت تهران الکتریک و اتحادیه کپک کشور ساحل عاج بود، صورت گرفت.

انتهای پیام /

آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار