سایر اخبار / سایر شرکت ها
دوشنبه   ۱۵ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۲۲
تعداد بازدید: ۷۲۳۵
 
 
مشارکت سازمان اقتصادی کوثر در طرح افزایش گوشت قرمز استان کردستان
 
بهرام نصرالهی زاده عصر یکشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی اظهار داشت: بخش کشاورزی دارای فرصت‌های بالقوه بسیاری است که با توجه به پایین بودن متوسط هزینه ایجاد اشتغال در این بخش می‌توان گام‌های بزرگی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در استان برداشت.

وی اضافه کرد: امسال سال رونق تولید است و در زیر ساخت‌های استان سرمایه گذاری چشمگیری انجام شده که به نسبت شاخص‌هایی که در کشور بوده بسیار بالاتر است.

نصرالهی زاده افزود: در این راستا سه پروژه پیشران توسعه بخش کشاورزی استان که شامل طرح‌های توسعه باغات، افزایش تولید گوشت قرمز و تبدیل ۱۰۰ هزار هکتار اراضی دیم به آبی در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها وضعیت بسیار مطلوب تری دارد.

خالد جعفری با بیان اینکه در حال حاضر به لحاظ اقتصادی و تامین اعتبارات پروژه‌ها در شرایط سختی قرار داریم، گفت: ما در زمانی که رونق اقتصادی در کشور حاکم بود و اعتبارات خوبی برای بخش کشاورزی تخصیص می‌یافت نهایت استفاده را برده‌ایم و سرمایه گذاری‌های خوبی در بخش کشاورزی استان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: بیشترین بهره برداری از اعتبارات توسعه نصیب مرغداری‌های استان در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ شد، چون از شرایط خوب اعتباری موجود در آن زمان استفاده کردیم.

جعفری افزود: هم توان و هم ظرفیت سرمایه گذاری و اشتغال و کارآفرینی در بخش کشاورزی وجود دارد و سال گذشته در این راستا از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی یک هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی جذب و سرمایه گذاری شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه ظرفیت و شرایط افزایش تولید گوشت قرمز در کردستان وجود دارد، تاکید کرد: چهارمین واحد پرورش گاو سمینتال در کشور با مشارکت سازمان اقتصادی کوثر در راستای طرح افزایش گوشت قرمز در کردستان ایجاد می‌شود.

وی از برنامه امسال سازمان جهاد کشاورزی کردستان برای افزایش تولید گوشت ماهی به سه هزار و ۷۰۰ تن خبر داد و افزود: باید روند تخصیص آب به مزارع پرورش ماهیان سردآبی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
 
انتهای پیام / 
 
منبع: ایرنا
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار