اخبار سازمان / انتصابات
دوشنبه   ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۶
تعداد بازدید: ۴۸۷۳

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر

صبح امروز ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۰، طی آئینی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با حضور دکتر فخاری سرپرست و عضو هیئت مدیره سازمان، معاونین ایشان و برخی مدیران ستادی و تعدادی از مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه گروه کشاورزی معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز (دوشنبه ۲۶ مهرماه) طی آئینی در سالن جلسات و همایش‌های گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر که با حضور ناصر فخاری سرپرست و عضو هیئت مدیره سازمان، معاونین ایشان و تعدادی از مدیران ستادی و برخی اعضای هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری کشاورزی و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار گردید؛ محمد صادق واعظی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر معارفه و عباس پاپی زاده پالنگانی مدیرعامل سابق این گروه تکریم و تودیع شد.
در این مراسم سرپرست و عضو هیئت مدیره سازمان ضمن تشکر از تلاش مدیران سابق گروه سرمایه گذاری کشاورزی، با اشاره به اهمیت این حوزه در امنیت غذایی و اقتصاد کشور، گفت: بخش کشاورزی یک حوزه مهم و پرچالش است که امنیت غذایی کشور و به دنبال آن امنیت ملی را به دنبال دارد. اهمیت این حوزه بر کسی پوشیده نیست و برنامه ما تقویت و حفظ این بخش در کنار تقویت سایر حوزه فعالیت‌های سازمان است. اما، رویکرد ما همان رویکرد اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، با تکیه بر بحث اقتصادی. اقتصاد مقاومتی بسته‌ای است با محتوای خودکفایی، تحریم شکنی، خلق فرصت‌های تازه، توجه به امنیت غذایی و...، اما به شیوه اقتصادی و بهره ور. این انتصاب هم در همین جهت و به دلیل حرکت به سمت تحقق اهداف ذکر شده در اسناد بالادستی و ابلاغیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و تحقق امنیت غذایی، اما به همراه توجه به مؤلفه‌های اقتصادی و بهره وری است.

وی با اشاره به بازدید‌های میدانی به عمل آمده ایشان طی هفته‌های اخیر از برخی شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ادامه داد: با احترام به عملکرد گذشتگان، برای رسیدن به اهدافمان نیاز به تغییر رویکرد وتحول مشهود است و می‌شود تمامی شرکت‌های این گروه را از جایگاهی که امروز در آن ایستاده اند، به قله‌های بالاتری هم هدایت کرد.

ناصر فخاری، خطاب به مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر گفت: کارآمدی ما را گزارش عملکرد، صورت‌های مالی و گزارش حسابرس نشان خواهد داد؛ بنابراین ما با شاخص ها پیش می رویم و بیعت ما با تمام مدیرانمان کارآمدی و بهره وری است.
 
 
 
انتهای پیام / 
 
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار