اخبار سازمان / گزارش ویژه
شنبه   ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۰۸

بازدید میدانی مدیرعامل سازمان از پروژه‌ها و شرکت‌های واقع در استان ایلام و کرمانشاه

دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه سال جاری از گلخانه‌های هیدروپونیک هلیلان و اسلام آباد شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر در استان ایلام و کرمانشاه و همچنین مزرعه پرورش دام سبک دینور شرکت اجداد سپیدان کوثر در شهرستان صحنه استان کرمانشاه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰ از گلخانه‌های هیدروپونیک هلیلان و اسلام آباد شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر در استان ایلام و کرمانشاه و همچنین مزرعه پرورش دام سبک دینور شرکت اجداد سپیدان کوثردر شهرستان صحنه استان کرمانشاه بازدید و با کارکنان این شرکت‌ها دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان در بازدید از گلخانه‌های هیدروپونیک هلیلان و اسلام آباد بر تأمین منابع مالی تکمیل پروژه‌های جاری توسط مقام بالادستی ناظر بر شرکت تأکید کرد و خواستار افتتاح و تکمیل ۲.۵ هکتار باقیمانده از گلخانه‌های هلیلان و ۵.۵ هکتار از گلخانه اسلام آباد تا پایان سال شد. در این دیدار، صاحب میرپناهی، مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر گزارشی از دستاورد‌ها و روند پیشرفت پروژه‌ها ارائه و برخی مشکلات از جمله تأمین منابع مالی را بیان کرد.

شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر دارای گلخانه‌های مدرن هیدروپونیک در تهران (احمدآباد مستوفی)، ایلام (هلیلان) و کرمانشاه (اسلام آباد غرب) به مساحت بیش از ۷۰ هکتار با استفاده از مدرنترین تکنولوژی روز دنیا و با مشارکت کشور‌های اسپانیا و ترکیه احداث شده و این مجموعه گلخانه‌های مدرن، سردخانه، سورتینگ و بسته بندی در چندفاز و مزارعی برای تولید گندم، جو، یونجه و کلزا را در بر می‌گیرد.
 

ناصر فخاری در ادامه بازدید یک روزه خود از پروژه‌ها و طرح‌های سازمان در استان‌های ایلام و کرمانشاه، به همراه معاونین استاندار کرمانشاه و برخی مقامات استانی و سازمانی، از مزرعه پرورش دام سبک دینور کرمانشاه شرکت اجداد سپیدان کوثر بازدید به عمل آورد. وی ضمن تأکید بر تعیین و تدوین استراتژی‌های عملیاتی برای ادامه فعالیت ها، افزایش بهره وری و رسیدن به شاخص‌های بین المللی، با توجه به اینکه دانش پرورش نژاد‌های موجود در این مزرعه در اختیار شرکت اجداد سپیدان کوثر می‌باشد خواستار تمرکز بیشتر شرکت بر آموزش مشتریان شد تا ضمانتی بر بازخورد مثبت دستاورد‌ها و محصولات مزرعه باشد.

وی همچنین با کارشناسان و کارگران گلخانه‌های هلیلان و اسلام آباد و مزرعه دینور دیدار و گفتگو و پس از آن در جلسه شورای اداری استانداری کرمانشاه با محوریت رفع موانع و پیشبرد عملیاتی پروژ‌های سازمان در آن استان شرکت کرد. مزرعه پرورش دام سبک دینور کرمانشاه به منابع علوفه‌ای و بازار‌های صادراتی نزدیک دسترسی دارد و دارای ۵۵۰۰ رأس دام سبک از شش نژاد خارجی است و از نظر تنوع نژادی در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد و به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز ذخایر ژنتیکی کشور به حساب می‌آید. از اهداف این مزرعه، پرورش دو نژاد در بخش گوشتی و یک نژاد شیری است و مابقی نژاد‌ها به منظور آمیختگی مورد نیاز، به عنوان ذخیره ژنتیکی پرورش می‌یابند.

ایوب لکی مدیرعامل شرکت اجداد سپیدان کوثر در بازدید مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین برخی نیاز‌های طرح از جمله تکمیل باقیمانده پروژه با توجه به کمبود فضا و تکثیر بسیار بالای گوسفندان، تسهیلات بانکی ارزان قیمت، گازکشی و آسفالت کردن راه منتهی به فارم را درخواست کرد.
 

انتهای پیام /
 
آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار