اخبار سازمان / انتصابات
دوشنبه   ۰۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۸۶۲
تعداد بازدید: ۴۰۲۷

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و رئیس جدید هیئت مدیره هلدینگ کشاورزی کوثر

امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۱ آئین تکریم و معارفه دکتر محمدصادق واعظی مدیرعامل سابق گروه کشاورزی کوثر به عنوان رئیس جدید هیأت مدیره و مهندس محمد رضا قدسی مدیرعامل جدید گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان، معاونین و تنی چند از مدیران ارشد ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد.

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و رئیس جدید هلدینگ کشاورزی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر امروز ۵ دی ماه ۱۴۰۱، آئین تکریم محمدصادق واعظی و معارفه وی به عنوان ریاست هیات مدیره و محمد رضا قدسی برای سمت مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان، معاونین و برخی مدیران ارشد ستادی و مدیران عامل شرکت‌های تابعه در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.


ناصر فخاری در این مراسم با اشاره اهمیت درک صحیح از اولویت بندی تکالیف در هلدینگ کشاورزی گفت: هنر مدیران گروه کشاورزی نقش آفرینی هوشمندانه حول تکالیف موضوعه از جمله: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تامین امنیت غذایی و کوشش برای افزایش سود سهامداران است که طبیعتاً متناسب با مأموریت و فلسفه وجودی سازمان اقتصادی کوثر می‌باید با توسعه بهره وری در فعالیت‌های اقتصادی دنبال شود.

 

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و رئیس جدید هلدینگ کشاورزی کوثر


نائب رئیس هیات مدیره سازمان اقتصادی کوثر با تبیین نقش مولدسازی در صیانت از دارایی‌های سازمان افزود: یکی از اقدامات مهمی که در راستای راهبرد بنیادین اقتصاد رهنما باید در حوزه کشاورزی و دامپروری محقق شود، مؤلفه «مولد سازی» است. مولد سازی ظرفیت نهفته ماست که با عملیاتی کردن آن، می‌توان به تقویت سرمایه در گردش شرکت‌ها همت ورزید.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر همچنین به صادرات محوری محصولات، کاهش قیمت تمام شده و افزایش ضریب کیفیت در فرایند تولید به عنوان توقعات سازمان از مدیرعامل جدید هلدینگ کشاورزی توجه داد و خاطر نشان کرد: کاربست دو مؤلفه نوآوری و مولدسازی در حضور محصولات هلدینگ در بازار‌های خارجی بسیار مهم و اساسی به شمار می‌رود.

 

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و رئیس جدید هلدینگ کشاورزی کوثر


وی همچنین اظهار داشت: در کنار پیاده سازی این شاخص‌ها و به منظور شفاف سازی عملکرد و پایش بهتر اقدامات و رسیدن به نتیجه مطلوب، داشتن اسناد پشتیبان برای پاسخگویی به نهاد‌های نظارتی ضرورت دارد.

فخاری در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های محمدصادق واعظی در مدیریت هلدینگ کشاورزی تأکید کرد: کارنامه آقای واعظی کارنامه موفقی است. یک اقتصاددان و برای مدیریت اقتصادی هلدینگ انتخاب شده بود تا ابعاد اقتصادی هلدینگ برجسته‌تر شود. البته همچنان در خدمت دکتر واعظی به عنوان «رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر» هستیم.

 

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و رئیس جدید هلدینگ کشاورزی کوثر


در ادامه مراسم واعظی با تشکر از اعتماد مجدد مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با ارزیابی وضعیت فعلی هلدینگ اذعان داشت: شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر از بحران‌های متعددی مانند حذف ارز ترجیحی، ۶ برابر شدن هزینه‌های تولید و عدم تناسب بهای تمام شده کالا‌های تولیدی هلدینگ با قیمت فروش با موفقیت عبور کرده است و وضعیت شرکت‌ها را توفیق آمیز خواند.

 

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و رئیس جدید هلدینگ کشاورزی کوثر

 

در نهایت محمدرضا قدسی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر انگیزه خود از پذیرش مسئولیت در این حوزه را افزایش سودآوری برای خدمت بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران، تامین امنیت غذایی و تلاش برای رونق سفره‌های مردم برشمرد و بیان کرد: با برنامه‌های عملیاتی که دارم ان شاالله به افق‌ها دست خواهیم یافت.

 

انتهای پیام/.

 

آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار