صفحه نخست / عمومی
دوشنبه   ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۸۹۷
تعداد بازدید: ۱۵۴۰
سازمان اقتصادی کوثر برگزار می کند؛

برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان 2 تا 5 اسفند ماه

دستاورد‌های شرکت های سازمان اقتصادی کوثر به اتفاق سازمان اموال و املاک کوثر، صندوق قرض الحسنه شاهد، سازمان مجتمع‌های سیاحتی کوثر، موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار، شرکت متُد، بیمارستان ساسان، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، موسسه اندوخته شاهد، بیمه دی، بانک دی و شرکت ذخیره شاهد، خدمات و دستاورد‌های خود را به معرض دید بازدید کنندگان داخلی و خارجی خواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر؛ علیرضا یوزباشی مدیرعامل موسسه کسب و کار رویش با اشاره به رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور این سازمان گفت: سازمان اقتصادی کوثر به عنوان یک مجموعه بزرگ و کم‌نظیر در کشور که در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، ساختمان‌سازی و... فعالیت دارد، ظرفیت بزرگی برای نخبگان محسوب می‌شود تا از ایده‌های آنها استفاده شود. بر این اساس از تاریخ دوم تا پنجم اسفند به مدت 4 روز رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تأکید بر اقتصاد دانش‌بنیان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن 38A برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رویداد نوآورانه 124 مسئله که نیازهای نوآورانه و فناورانه 37 شرکت تابعه سازمان اقتصادی کوثر است عرضه می‌شود و صاحبان ایده، شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان می‌توانند در این زمینه‌ها با ما همکاری داشته باشند.

یوزباشی افزود: ما به وسیله طرح این مسئله‌ها به دنبال حل مسائل اساسی مجموعه‌های خود و افزایش بهره‌وری و سودآوری هستیم؛ این امر همچنین برای صاحبان ایده، رشد کسب‌وکار و به ثمر نشستن ایده را به همراه دارد. معمولاً این طور است که صاحبان ایده در نمایشگاه‌ها توانایی‌های خود را عرضه می‌کنند تا دیگران توانایی‌های آنها را شناسایی کنند و از آنها دعوت به همکاری کنند، بنابراین آنها مسیر سختی را می‌پیمایند اما در این رویداد نوآورانه ما نیازها و مسئله‌های خود را مطرح می‌کنیم تا صاحبان ایده اگر برای آنها راه‌حلی دارند، با ما همکاری کنند.

 

رونمایی از سامانه هوشمند و یکپارچه سازمان اقتصادی کوثر

 

وی در خصوص سامانه هوشمند و یکپارچه سازمان اقتصادی کوثر اظهار کرد: مدیرعامل سازمان در نشست خبری قبلی این وعده را داد که در دهه فجر سامانه هوشمند و یکپارچه‌ای را رونمایی می کنیم که همه عملیات بازرگانی، نیروی انسانی، خریدوفروش، انبار، اموال، خزانه و... در سازمان اقتصادی کوثر را به نمایش می‌گذارد. در رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور از این سامانه رونمایی خواهیم کرد و عملکرد سازمان اقتصادی کوثر در اختیار دستگاه‌های اجرایی و نظارتی قرار می‌گیرد.

 

رونمایی از سامانه بامک (بازار مشترک کوثر)

 وی در خصوص سامانه «بامک» توضیح داد: موضوع دیگری که در نمایشگاه به آن می‌پردازیم، سامانه بامک (بازار مشترک کوثر) است. در این سامانه همه محصولات و خدمات شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر عرضه می‌شود تا در معرض دیدگان همه قرار گیرد تا از آن استفاده کنند؛ در مرحله اول فقط جامعه ایثارگری با تسهیلات ویژه از این سامانه استفاده می‌کنند و بعد به کل کشور تسری داده می‌شود.

 

دبیر نمایشگاه تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر با همکاری دانشگاه تهران یک مرکز علمی تحت عنوان «مرکز تحقیقاتِ علوم و فناوری‌های هوشمند کوثر» ایجاد کرده است؛ در این مرکز سامانه‌هایی مانند بامک توسعه می‌یابند که برای ایجاد شفافیت در راستای مدیریت بهتر سفره مردم و تسهیل نظارت برای مبارزه با فساد مؤثر هستند. قطعاً در آینده مجموعه‌های دیگر هم در کشور به این سمت حرکت می‌کنند که هوشمندسازی را از این طریق پیگیری کنند.

برگزاری رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان 2 تا 5 اسفند ماه

آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار