اخبار سازمان / انتصابات
چهارشنبه   ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۹۹۴
تعداد بازدید: ۲۰۹۲
با حضور دکتر فخاری مدیرعامل سازمان برگزار شد:

تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره هلدینگ کوثرصبا

دکتر ناصرفخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره اقتصادی کوثر در جلسه‌ای با حضور معاونین سازمان، مدیرعامل هلدینگ کوثر صبا و اعضای هیئت مدیره آن مجموعه، احکام آقایان پیمان شاه علی و حمید رحیمی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثرصبا را اهدا کرد.

تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره هلدینگ کوثرصبا



به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر دیروز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ جلسه تکریم و معارفه اعضای هیئت مدیره هلدینگ کوثر صبا با حضور دکتر ناصرفخاری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و معاونین سازمان، مهندس مهدی قندهاری مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثرصبا در محل ستاد سازمان برگزار شد.

ناصر فخاری در این جلسه باتأکید بر کار جهادی و ضرورت ثمربخشی فعالیت‌های مجموعه در برهه خطیر کنونی گفت: در سیاست‌های ده گانه سال ۱۴۰۲ سازمان بر واردات بی واسطه نهاده‌ها تاکید شده است که اجرای این سیاست به ویژه در صنعت روغنکشی حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر افزود: انتظار می‌رود که دو گروه مهم تابعه یعنی کوثر صبا و کشاورزی کوثر نقش تسهیل گیری، مشاوره و حمایت ایفا کنند. مدیران عاملی که با امور تولید و کارگر درگیر است برای بهبود عملکرد و سودآوری بیشتر مجموعه خود تلاش می‌کند مضافاً آنکه مشاوره و راهبری در اموری مانند رفع موانع، تعالی و بازیگری اثربخش در اقتصاد ملی به عهده هلدینگ‌ها است.

در ادامه قندهاری مدیرعامل هلدینگ کوثرصبا ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت در ابتدای سخنان خود گفت: درسال جاری جلسات هیئت مدیره هلدینگ صبا به طور منظم و همراه با ارزیابی بازخورد‌ها برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها تدوین سند مدیریت ریسک است.

وی افزود: طبق سیاست‌های جدید سازمان برای شکل گیری ترکیب اعضای هیئت مدیره‌ها به صورت ۲ نفر موظف و ۳ نفر غیر موظف، گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثرصبا به عنوان اولین شرکت تابعه سازمان این اقدام را به جا آورد.

در پایان این جلسه، احکام انتصاب آقایان پیمان شاه علی و حمید رحیمی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثرصبا و جایگزین اعضای پیشین آقایان جواد نصر عبدالهی و سید مهرداد دست ورز از سوی دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر اهدا شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات

انتصاب سرپرست شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

پربازدیدترین اخبار