سایر شرکت ها / برق و الکترونیک
چهارشنبه   ۱۲ دی ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۶۹
تعداد بازدید: ۷۲۴۹

تجهیز بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت تهران الکتریک

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، بزرگترین بیمارستان استان کهگیلویه و بویراحمد که شامل بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی شهید جلیل شهر یاسوج و چند مرکز درمانی دیگر که توسط شرکت تهران الکتریک تجهیز شده است، با حضور وزیر بهداشت و مسئولان استانی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین افتتاح گفت: این بیمارستان بزرگ‌ترین پروژه درمانی استان در ۴۰ سال اخیر است که احداث آن در سال ۱۳۸۶ تصویب و امسال بعد از ۱۱ سال انتظار تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: این بیمارستان که در سال 1385 کلنگ زنی شد، با اعتباری بالغ بر  170 میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع با زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع ودر هشت طبقه احداث شده و دارای ۳۲ بخش از جمله بخش های جنرال، جراحی، داخلی، قلب، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، اورولوژی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب است.

اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در مجموع بیمارستان یاسوج یکی از مجهز‌ترین بیمارستان‌های جنوب کشور خواهد بود افزود: این بیمارستان به ۲ دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) تجهیز شده و سایر تجهیزات درمانی و تاسیساتی این بیمارستان مطابق پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در دنیا خریداری شده است.

وی در ادامه یادآور شد: بیمارستان جدید باسوج دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR زایمان، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: وجود سوییت‌های اختصاصی زایمان طبیعی (اتاق‌هایLDR) موجب کاهش میزان مرگ و میر مادر و نوزاد، کاهش عوارض بعد از زایمان و ارتقا سطح روحی مادر در حین زایمان از لحاظ حضور خانواده در کنار وی خواهد شد.

همچنین بیمارستان 32 تختخوابی باشت نیز که توسط شرکت تهران الکتریک به طور کامل تجهیز شده است، با حضور وزیر بهداشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین محلی افتتاح شد.

انتهای پیام /

آخرین اخبار

اصلاح نهادی و بازآرایی ساختاری مراکز تابعه بنیاد انجام شد

تحولی بزرگ؛ از سازمان اقتصادی کوثر تا بنیاد کوثر

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت شهید مالک رحمتی

بازدید مدیرعامل بنیاد کوثر از نمایشگاه دام و طیور

دکتر فخاری در مجلس ختم والده مهندس اسکندری

هلدینگ کشاورزی کوثر و فرصت بزرگ نمایشگاهی

حراست دوست دلسوز همکاران سازمان

رشد ۲/۵ برابری سود پایه هر سهم بزاگرس

سه موفقیت ارزنده هلدینگ کشاورزی کوثر

پایان فاز نخست بهسازی و بازسازی کارخانه آرد و نشاسته یاسوج

انتصاب کوراوند به سرپرستی اداره کل پشتیبانی و املاک

بهبود چشمگیر عملکرد شرکت‌های هلدینگ صبا

پایداری تولید در گرو افزایش صادرات است

واردات گله اجداد تخم گذار توسط شرکت مرغک

انتصاب سرپرست اداره کل مجامع سازمان اقتصادی کوثر

سوددهی شیمی دارو پس از ۱۱ سال زیان

روایت دکتر فخاری از پیشرفت‌های بتلند

رویش در نمایشگاه آبادیران

بازدید میدانی دکتر فخاری از مزرعه شریف آباد

تصاویر مراسم بزرگداشت همسر شهید صیاد شیرازی

پربازدیدترین اخبار