سایر شرکت ها / برق و الکترونیک
چهارشنبه   ۱۲ دی ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۸
کد خبر: ۹۶۹
تعداد بازدید: ۷۱۰۸

تجهیز بزرگترین بیمارستان کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت تهران الکتریک

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، بزرگترین بیمارستان استان کهگیلویه و بویراحمد که شامل بیمارستان ۲۹۴ تختخوابی شهید جلیل شهر یاسوج و چند مرکز درمانی دیگر که توسط شرکت تهران الکتریک تجهیز شده است، با حضور وزیر بهداشت و مسئولان استانی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین افتتاح گفت: این بیمارستان بزرگ‌ترین پروژه درمانی استان در ۴۰ سال اخیر است که احداث آن در سال ۱۳۸۶ تصویب و امسال بعد از ۱۱ سال انتظار تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: این بیمارستان که در سال 1385 کلنگ زنی شد، با اعتباری بالغ بر  170 میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع با زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع ودر هشت طبقه احداث شده و دارای ۳۲ بخش از جمله بخش های جنرال، جراحی، داخلی، قلب، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، اورولوژی، اطفال، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب است.

اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در مجموع بیمارستان یاسوج یکی از مجهز‌ترین بیمارستان‌های جنوب کشور خواهد بود افزود: این بیمارستان به ۲ دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) تجهیز شده و سایر تجهیزات درمانی و تاسیساتی این بیمارستان مطابق پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در دنیا خریداری شده است.

وی در ادامه یادآور شد: بیمارستان جدید باسوج دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR زایمان، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: وجود سوییت‌های اختصاصی زایمان طبیعی (اتاق‌هایLDR) موجب کاهش میزان مرگ و میر مادر و نوزاد، کاهش عوارض بعد از زایمان و ارتقا سطح روحی مادر در حین زایمان از لحاظ حضور خانواده در کنار وی خواهد شد.

همچنین بیمارستان 32 تختخوابی باشت نیز که توسط شرکت تهران الکتریک به طور کامل تجهیز شده است، با حضور وزیر بهداشت، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین محلی افتتاح شد.

انتهای پیام /

آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار