سایر اخبار / معادن
شنبه   ۰۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۷۲
تعداد بازدید: ۴۹۲۷
بازدید مدیران سازمان اقتصادی کوثر و سازمان بهشت زهرا (س) از کارخانجات بتلند
 
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، مالک رحمتی عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و علیرضا عبدی معاون سازمان بهشت زهرا (س) تهران از مجتمع «بتلند» گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن کوثر بازدید کردند. بازدید از خط تولید محصولات کارخانجات بتلند با هدف بهره مندی سازمان بهشت زهرا (س) از خدمات مبلمان شهری بتلند صورت گرفت.

مهدی آل ابراهیم مدیرعامل گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن کوثر که میزبان این دیدار بود با بیان اینکه مدیریت بتلند با هدف پیشبرد فعالیت‌های گذشته و ایجاد خلاقیت در تولید صورت گرفت، یادآور شد: تلاش کردیم نگرش تازه‌ای را در اداره این مجتمع تولیدی ایجاد کنیم. یکسان سازی پارامتر زمان از نمونه این سیاست‌ها بود که نتیجه آن، افزایش چهاربرابری تولید و فروش محصولات در طی یک دوره چهار ماهه در مقایسه با عملکرد هشت ماهه ابتدایی سال مالی بوده است.

وی بیان کرد: قطعا تا رسیدن به قله مورد نظر و سطح ایده آل تولید و فروش فاصله زیادی داریم. هدف ما این است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از شهدای عزیز و با تلاش مضاعف هرچه سریع‌تر مسیر باقیمانده را طی کنیم.

مالک رحمتی قائم مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیریت جدید اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای مجتمع کارخانجات بتلند  به ویژه برخورداری از سرمایه انسانی متخصص و ماشین آلات مجهز و به روز، انتظار می‌رود با کار جهادی و استفاده از دانشِ روز این صنعت، در کمترین زمان ممکن این مجتمع تولیدی را به جایگاه واقعی آن در حوزه کسب و کار خود برسانیم.

در این بازدید زمینه‌های همکاری بین سازمان بهشت زهرا (س) و مجتمع کارخانجات بتلند در زمینه‌های مختلف از جمله بررسی عملکرد کفپوش‌های بتنی قفل شونده و مقایسه آن به عنوان جایگزین آسفالت معابر ترافیکی (با حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت)، بررسی راهکار‌های فناورانه در خصوص رفع مشکل روان آب‌های حاصل از نزولات جوی در کلانشهر‌ها و همچنین امکان سنجی جایگزینی سنگ‌های استحصال شده از معادن داخلی کشور جهت مصرف در آرامستان‌ها به منظور جلوگیری از خروج ارز و رونق تولید داخلی بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام /
 
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار