سایر اخبار / سایر شرکت ها
سه‌شنبه   ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۶۷۸
تعداد بازدید: ۱۵۶۸

امصاک، جایزه برترین تجارب کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی را دریافت کرد

جایزه برترین تجارب کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی کشور، به سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) متعلق به سازمان اقتصادی کوثر رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، امروز ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ مؤسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، توانست در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی کشور، برای تجربه طراحی و استقرار سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) جایزه برترین تجارب در مسیر تنظیم، تسهیم و نشر تجربه برتر را دریافت کند.
 
امصاک، جایزه برترین کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی را دریافت کرد
 

 
 
در این کنفرانس که به میزبانی انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی ایران برگزار شد، علیرضا یوزباشی، مشاور مدیرعامل سازمان در امور توسعه مدیریت و مدیرعامل مؤسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، این جایزه را دریافت کرد.

سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) آبان سال گذشته با هدف اجرای عدالت و شایسته‌سالاری در سازمان اقتصادی کوثر طراحی و پیاده سازی شد تا مدیران ارشد سازمان، کارکنان مستعد و کارآمد را شناسایی و بر این اساس در جایگاه شغلی مناسب به کارگیری کنند.

بیش از ۱۷۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام کردند که ۱۹۱ نفر آنان حائز شرایط ارزیابی در کانون شدند و در نهایت با مشخص شدن نتایج ارزیابی‌ها، ۶۵ نفر از آنان با امتیاز بالا توسط مدیرعامل سازمان در رده‌های عالی مدیریتی شرکت‌ها به کارگیری شدند.

یوزباشی در سخنان خود با موضوع امواج تغییردهنده زندگی بشری با محوریت عصر مجازی و به ویژه معرفی جهان نوین متاورس ضمن تأکید بر ورود شرکت‌های بزرگ به ویژه در حوزه اقتصاد جهانی به شگفتانه متاورس گفت: پیش بینی ما این خواهد بود تا ۵ سال آینده، این موج چهارم تکنولوژی به سمت کشور روانه شود و تجربه جدیدی را در فرآیند مدیریت مجامع تجاری، فرهنگی، علمی و حتی سازمانی رقم بزند.

مدیرعامل مؤسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر، برخی ویژگی‌های اثرگذار متاورس در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی و رویکرد جدید سرمایه‌گذاری در جهان را تشریح کرد و اظهار داشت: در این جهت‌گیری نوین، تعدادی از سرمایه‌گذاران بزرگ جهان به خرید املاک مجازی برای بهره‌برداری در متاورس روی آوردند تا در آینده نه چندان دور بتوانند مانند ارز‌های دیجیتالی و فرصت‌های تجاری وابسته به این تکنولوژی، آن‌ها را به سودآوری برسانند.

متاورس یک فضای مجازی آنلاین است و از آن به عنوان یک فناوری برای توسعه دنیای سه بعدی و ترکیب آن با دنیای فیزیکی یاد می‌کنند. جهان metaverse یک فضای دیجیتالی است که مشابهت زیادی با جهان واقعی دارد، ولی فراتر از جهان فیزیکی است که ما در آن سکونت داریم. نیل استیونسن اولین بار در کتاب خود به نام سقوط برف (Snow Crash) در سال ۱۹۹۲ از واژه متاورس استفاده و آن را یک دنیای مجازی سه بعدی متشکل از آواتار (نمایه حساب) مردمان واقعی توصیف کرد.

 
 

انتهای پیام/
 
آخرین اخبار

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

ارتقاء جایگاه زاگرس در میان نیروگاه های کشور

پیام تسلیت دکتر فخاری بخاطر درگذشت مادر شهیدان اسماعیلی

گزارش تصویری | حضور دکتر فخاری در نمایشگاه مطبوعات

چگونه سهم مردم در اقتصاد افزایش می یابد؟

اقتصاد با تامین مالی پروژه های توسعه تولید رشد میکند

مدرس زاده معاون توسعه همکاری های بخش خصوصی معاونت علمی ریاست جمهوری شد

دو گزارش از شرکت کشت و صنعت خاوردشت

پربازدیدترین اخبار