اخبار سازمان / گزارش ویژه
سه‌شنبه   ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۹۵۰
تعداد بازدید: ۱۱۰۲
در سفرمدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به کرمان مطرح شد؛

ضرورت گسترش فعالیت‌های اقتصادی در استان کرمان

دکتر ناصر فخاری و هیأت همراه در سفری دو روزه به کرمان با استاندار، نماینده مردم و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیرعامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در این دیدار که دکترعلیرضا یوزباشی معاون این سازمان، ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و مهندس کامران کامرانی مدیرکل حوزه ریاست سازمان اقتصادی کوثر، فخاری را همراهی می‌کردند، در نشست‌هایی جداگانه با دکترمحمدمهدی فداکار استاندار کرمان و دکترمحمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بر لزوم جلب سرمایه، رشد تولید، توسعه فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر و استفاده از ظرفیت‌های مولدسازی در استان کرمان تاکید کردند.

 

ضرورت گسترش فعالیت‌های اقتصادی در استان کرمان

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در این دیدارها، ضمن ارائه بیاناتی در خصوص فعالیت‌های این سازمان، گفت: این سازمان در بخش طیور با مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و همچنین در بخش معادن فولاد و مس در استان کرمان فعال است و آمادگی کامل را برای گسترش همکاری‌ها و سرمایه گذاری در این استان دارد.

 

وی گفت: روند کار سازمان بر این است که درآمدهایی که در هر منطقه به دست آورد، امتیازات را هم در همان منطقه هزینه کند. 

 

فخاری تصریح کرد: مجتمع مرغ ماهان زنجیره‌ای است که در کشور فعالیت می‌کند و علاقه داریم که زمینه افزایش فعالیت شرکت را با اولویت استان کرمان داشته باشیم

 

آمادگی کرمان برای توسعه مناسبات اقتصادی با کوثر

 

استاندار کرمان نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور دکتر فخاری و هیات همراه در این استان، اعلام کرد: مجموعه ادارات و ارگان‌های این استان، آمادگی دارند با حمایت و پشتیبانی لازم از فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر در این استان، به رسالت و وظیفه خود در قبال خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران، عمل کنند.

 

فداکار افزود: موقعیت معدنی کرمان، امکان فعالیت و سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی کوثر را فراهم کرده است. 

 

استاندار کرمان، سرمایه‌گذاری در بخش‌های معدن، کشاورزی و انرژی خورشیدی را برای سازمان اقتصادی کوثر در کرمان پیشنهاد داد.

 

فداکار همچنین به شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان زیرمجموعه سازمان اقتصادی کوثر اشاره کرد و افزود: برای اجرای فاز دوم این مجموعه نهایت همکاری را خواهیم داشت. در حال حاضر 30 درصد نیاز مرغ استان از بیرون تامین می‌شود در حالی که با راه‌اندازی این مجموعه می‌توانیم نیاز استان‌های همجوار را هم تامین کنیم. 

 

در این دیدار ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن درخواست استفاده از اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، خواستار موافقت و حمایت ویژه استاندار در این خصوص شد.

 

ضرورت گسترش فعالیت‌های اقتصادی در استان کرمان

 

همدلی و هم افزایی، شرط موفقیت شرکت مرغ ماهان

 

در ادامه این بازدید دو روزه، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در جمع مدیران، معاونین و کارکنان شرکت مرغ ماهان ضمن گرامیداشت هفته کارگر، گفت: تلاش جامعه کارگری خصوصاً در زمینه تولید محصولات غذایی، نوعی مجاهدت خاموش است که امنیت ملی را تقویت و استقلال کشور را تضمین می‌کند.

 

فخاری بر لزوم رسیدگی به مشکلات کارگران تاکید داشت و افزود: همدلی و همراهی بین مدیران و کارکنان یک ضرورت است و دستیابی به اهداف و سیاست‌های کلی مد نظر سازمان، جز با هم افزایی و هماهنگی کارکنان و مدیران امکان پذیر نخواهد بود.

 

همچنین در ادامه این بازدید، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با قدردانی از کارگران شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، ابزار امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «رشد تولید و مهار تورم» شده با برنامه ریزی اصولی و هدفمند برای توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی، می‌توان علاوه بر رفع مشکلات جامعه کارگری، از دغدغه‌های معیشتی آن‌ها کاست.

 

ابراهیم غلامی با اشاره به سیاست‌های سازمان اقتصادی کوثر در سال جاری، تصریح کرد: خط مشی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در این چهارچوب، سیاستگذاری، راهبری و نظارت خواهد بود و قدم‌های استوار و موثر شما در این مسیر، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و آبادانی و پیشرفت میهن اسلامی را در پی خواهد داشت.

 

در بخش پایانی این سفر، مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر با حضور در گلزار شهدای کرمان در جوار آرامگاه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شدند و به مقام شامخ آن شهید فقید و دیگر یاران و همرزمانش ادای احترام کردنددکتر ناصر فخاری و هیأت همراه در سفری دو روزه به کرمان با استاندار، نماینده مردم و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیرعامل شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان دیدار و گفتگو

 

کرد.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

مولدسازی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

جهش تولید، عامل مهمی در تقویت معیشت مردم است

اقتصاد کشور با خودکفایی های کوثر توانمندتر شد

افزایش تولید کلزا در مزارع پیشگامان توسعه کشاورزی کوثر

بهره برداری از "داشبورد رصد بازار مسکن" در گروه معین کوثر

اخذ گواهینامه IR توسط شرکت مرغک

نماینده بنیاد شهید گواهینامه بین المللی حمایت از حقوق معنوی را از آن خود کرد

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تسلیت دکتر فخاری برای درگذشت والده دکتر باقری

امروز فرزند شهید بودن یک آزمون است

طی مقدمات عملیات ساخت پروژه رفاهی نوشهر

کوثر راهی جز نخبه محوری و نقشه های دانش بنیان ندارد

آیت الله رئیسی در افتتاحیه نمایشگاه روایت خدمت 

تبیین دستاوردها در نمایشگاه روایت خدمت

علی عفتی مدیرعامل شرکت مرغ اجداد زربال شد

لزوم نگرش راهبردی به نفت

دعوت مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به حضور در انتخابات

گام های پایانی معین کوثر تا هوشمندسازی

میثم صفرزاده فرمانده بسیج سازمان اقتصادی کوثر شد

کیفیت بالا بازار بتلند را به رشد سه برابری رساند

پربازدیدترین اخبار